Faster research workflows · 10% .edu discount
Secure, compliant transcription
Court-ready transcripts and exhibits
HIPAA‑ready transcription
Scale capacity and protect margins
Evidence‑ready transcripts
Meetings into searchable notes
Turn sessions into insights
Ready‑to‑publish transcripts
Customer success stories
Integrations, resellers & affiliates
Security & compliance overview
Coverage in 140+ languages
Our story & mission
Meet the people behind GoTranscript
How‑to guides & industry insights
Open roles & culture
High volume projects, API and dataset labeling
Speak with a specialist about pricing and solutions
Schedule a call - we will confirmation within 24 hours
POs, Net 30 terms and .edu discounts
Help with order status, changes, or billing
Find answers and get support, 24/7
Questions about services, billing or security
Explore open roles and apply.
Human-made, publish-ready transcripts
Broadcast- and streaming-ready captions
Fix errors, formatting, and speaker labels
Clear per-minute rates, optional add-ons, and volume discounts for teams.
"GoTranscript is the most affordable human transcription service we found."
By Meg St-Esprit
Trusted by media organizations, universities, and Fortune 50 teams.
Global transcription & translation since 2005.
Based on 3,762 reviews
We're with you from start to finish, whether you're a first-time user or a long-time client.
Call Support
+1 (831) 222-8398[00:00:18] Speaker 1: Aujourd'hui, pour moi, Bradley a eu un très bon match, il a créé de la supériorité, il a créé beaucoup de chances, il a eu la possibilité d'y marquer mais ce n'est pas facile d'aller à 100 par heure, c'est très précis, c'est très difficile, ce n'est pas un problème de cet attaquant parce qu'il y a une chance pour l'Emilie aussi, je pense que c'est un moment imprécis et général, il faut s'engager sur ça, il faut travailler sur ça. Il faut être le plus précis possible dans les prochains matchs spécialement. 17.
[00:01:01] Speaker 2: » Dans notre makers' class, Layla est é Munich.
[00:01:43] Speaker 1: Le même nom qui l'a triomphalisé Rochelle àare. Sous sa face, Mohamed Koubaï fait un phrase, par exemple, pourquoi laès-vous la musique de ce match ça ?
[00:01:48] Speaker 2: • fut-il «ری » ?
[00:01:54] Speaker 3: • c'est Rémi David ? C'est une équipe qui a des forces dans sa manière d'attaquer, qui bascule dans un 3-4-3 avec deux positions larges, très offensives, souvent. Et ça leur permet effectivement de mettre beaucoup de pression sur certains matchs dans la profondeur. Mais face à des problèmes défensifs tels que celui qu'ils ont rencontré hier, ils peuvent être aussi mis en porte à faux.
[00:02:22] Speaker 4: Et c'est là-dedans qu'on va essayer de s'inscrire. C'est parti . Sous-titrage ST' 501 Sous-titrage ST' 501 Sous-titrage ST' 501 ... C'est parti. Sous-titrage ST' 501
We’re Ready to Help
Call or Book a Meeting Now